u bevindt zich hier: | Nieuws | Samsung Galaxy S2 mini

2011-03-26 Samsung Galaxy S2 mini

????
Redactie: ???

Samsung Galaxy S2 mini

Inmiddels zijn alle specificaties en geruchten rondom de Galaxy S2 wel bekend, tenminste, dat dachten we! In een roadmap is ook de Galaxy S2 mini aangetroffen. Deze moet zeker niet verward worden met de Galaxy mini. De Galaxy S2 mini is voorzien van een 3.7 inch touchscreen, 5 megapixel camera, Android 2.3, WiFi, Bluetooth, GPS, UMTS en ook de befaamde 1.4 Ghz processor. Het is niet bekend of het model ook naar Nederland komt, maar gezien de huidige modellen op de markt vanuit Samsung zit het er wel dik in!

REACTIES
G7XT97hV schrijf op 10-10-2013 - 08:43:

Hello ChristopherI've just read your comments on our webtsie and the symptoms can be remedied by fitting the genuine Samsung RSH1 repair kit which is designed to fit the problem you have. I've spoken with our chief engineer regarding your comments on our webtsie he confirms that you can fit the repair kit from inside without the need to pull the appliance out. It requires no previous technical assistance and you get our chief engineer telephone number for telephone support should you have any questions.

PHP8E8diNN schrijf op 11-10-2013 - 02:25:

I have a samsung RS21<a href="http://jeoemiv.com"> fgdrie</a> / Freezer with Coolzone. The fan section has frozen up a few times. The first time I defrosted the whole<a href="http://jeoemiv.com"> fgdrie</a> freezer for 4 days, and the<a href="http://jeoemiv.com"> fgdrie</a> then worked fine for a couple of weeks before freezing up again. The second time I dismantled the back section of the<a href="http://jeoemiv.com"> fgdrie</a> and defrosted it thoroughly before re-assembling, but the fan has started to make the same noise again after a week or so. Is this due to faulty parts in the fan section and would your kit solve this problem?

kOfShpFEP schrijf op 11-10-2013 - 06:53:

Hi, I have a samsung SR-S2028 CVW frigde freezer. The problems are noise which stops when door is opened, and frigde temperature unable to lower to keep food cool.I see you have a SRS repair kit which should cure these problems.I live in Cyprus could you please tell me the cost to post here Many thanks. http://shvnrw.com [url=http://akogpbkxszs.com]akogpbkxszs[/url] [link=http://qmjgdi.com]qmjgdi[/link]

aLGrPejWEb0 schrijf op 12-10-2013 - 22:30:

fadi.b قال:Type in phone dial pad 1-*#06# to get IMEI 2-*#272*IMEI# 3-select MID (Middle East) phone will be factory reset 4-click<a href="http://kihlwd.com"> itnlasl</a> (phone will be rebooted by itself) 5-update to JB from Kies enjoy

DOgMW09L schrijf op 14-10-2013 - 05:56:

: Ik was ook blij om Ben weer terug te zien. Het heeft op e9e9n of andere mnaeir toch meer aantrekkingskracht op me dan t-mobile. Vond die reclames van vroeger (1998/1999) ook echt superleuk, waren ook leuk om te photoshoppen. Ben doet me altijd terugdenken aan de ‘beginjaren’ van de mobieltjeshype in Nederland. Elke dag kwam er zowat een telecom aanbieder bij, het leek niet te stoppen. De reden dat ik een simonly van ben nam was eigenlijk voor mijn fietsvakantie door Nederland. Ik wou af van mijn dure abbo, ik gebruikte immers maar de helft van mijn belminuten elke maand. Ik zou een maand onderweg zijn en voor het Nederlandse hartfonds geld inzamelen om oa. 10.000 km te fietsen. De simonly van Ben is echt superrelaxt geweest, altijd bereik, zeer scherpte tarieven en een uitstekende helpdesk. Geen gezeik, geen onprettige verassingen!Ik vind de helpdesk bij Ben ook heel erg goed, altijd vriendelijk en beleefd. Ik heb wel vaak naar de helpdesk moeten bellen, dat wel. Dit was niet zozeer om mijn Ben sim-only maar meer om problemen met mijn oude nokia te voorkomen. Hij ging constant op zoek naar andere netwerken en vond die van Ben maar steeds niet. Gelukkig wisten de mensen bij de Ben er snel raad mee en ik kon binnen een paar minuten weer bellen.Ik heb in het verleden erg nare ervaringen gehad met telecom bedrijven (voornamelijk vodaphone) dus het is leuk om voor de afwisselinge een keer een normaal en vriendelijk persoon te spreken bij de helpdesk. Ik denk dat als ik weer ooit een abbonnement met telefoon neem ik ook voor Ben ga kiezen, ze hebben me de laatste maand toch wel overgehaald om voor langere tijd klant van hun te zijn. Ik heb voor ‘Ben regelmatig’ gekozen wat prima beviel! Voor maar 6,99 beschik ik over 250 smsjes of 250 belminuten per maand. Voor mij, een vader van twee kinderen die weinig mobiel belt, is dit ruim voldoende. Die zeven euro is ook gewoon te missen, iets wat ik niet kan zeggen van abonnementen die oplopen tot een euro of 50!MVG,Richard http://uuslefsrdiq.com [url=http://frzfvxnmz.com]frzfvxnmz[/url] [link=http://sczagvymem.com]sczagvymem[/link]

Je bent ingelogd als: Jan Jansen. Je kunt hieronder een reactie schrijven.

Reactie's op: Samsung Galaxy S2 mini

Plaats reactie op: Samsung Galaxy S2 mini